28 Kasım 2011 Pazartesi

REYHANLA HER ŞEY BELLA GLORİA DAN 5 KİŞİYE HEDİYE




Hediye=Bella Gloria (YENİ)

Efendim hediyemiz kolye olunca 5 yıl önce kaybettiğim sevgili eks altın kolyem geldi aklıma..Her zamanki gibi o sabah da pür telaş çıkmıştım evden dalgınlığım da hep benimledir, kolye gibi taşırım onu..Kolyemi elime aldım, yolda takarım diye, çantaya atsam ya yok illa elimde, diğer elimde de çöp..Tabii çöp kutusunu görünce elimdekilerin hepsinin çöp olacağını düşünmüş olmalıyım ki atmışım ne varsa..Oğlumun servisine de rica ettim, E-5 e kadar onlarla gittim, yolda aklıma kolyem geldi, sanki çantaya atmışım gibi aradım durdum, ama çöpe attığım da net değil kafamda..İşe gelince eşimi aradım, o da evi aradı, çöpe de bak dedim, hatta çöpçülere söyle kolye atmış olabilir eşim çöpe diye..Ancak eşim sadece evi aradı, merdivenlere baktı, şöyle bir çöpe baktı..Giden gelir mi, bizim kolyeden ses yok..Kolyemin fiyatı da gayet iyiydi, bekarken kendim aldımdı.

Aradan yılllar geçti tabii,  çok zarif pırlanta kolyeler, gümüş kolyeler, kolye modelleri var piyasada şimdi..Kolye fiyatları içinde yüksek olan da var, uygun olan da...

Kolye dedim durdum ya, şimdi hediye zamanı..Bir önceki Bellagloria hediye kampanyamızda şartlar ağır gelince sizlere dedik hafifletelim..

Hediyemiz bana göre oldukça zarif Bella Gloria Beyaz Altın Kaplamalı Gümüş Şans Kolyesi Buradan inceleyebilirsiniz.



İşte şartlar=


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder