20 Aralık 2011 Salı

BURALAR BENİMDİ BİR ZAMANLAR DAN HEDİYE ÇEKİLİŞİ

KATILMAK İÇİN TIKLAYIN

Bir Çekilişte Bendenn !!

Uzun zamandır çekilişle ilgili bir sürü blog yazısı okudum en azından şans adına bir tanesine de katıldım .Bakalım hayırlısı .

Bir tanede kendim düzenliyim istedim hem geri dönmemin adına olsun hemde 96 kişi benim hiç kullanmadığım ürünlerden faydalansın istedim bende köşede eriyip gideceğine .

Aslında her telden bir blog yazarı olunca hediyelerimde her telden oldu :)
Buna olan ilgi ve istekler doğrultusunda arada sırada böyle küçük süprizler yapmaya devam edebilirim :)

Gelelim hediyelerimizee
Toplama vurursak ortaya bu görüntü çıkıyor :)

Tabiki benim gibi kitapsever biri kitap hediyesi de koymasaydı, olmazdı .

Mario Levi -Bir Şehre Gidememek
Pegasus Sırrı -Gregg Loomis
Şehirden Bir Çocuk Sevdin Yine -Cezmi Ersöz (Şiir)
Beni Asıl Hayat Aldattı -Cezmi Ersöz

(Ben seveceğinize inanıyorum :) )

Claire's -Secret Garden Body Sprey
Dove -Yoğun Gece Saç Bakım Kremi
Watsons -Çilek ve kivili duş jeli

Hiçbirini kullanmadığımı belirtmiştim .
Özellikle çatlama özelliği bulunan ojeleri gerçekten sevemedim
Biri Golden Rose (beyaz renkli) diğeri flormar (hardal sarısı) iki çatlama oje .
Claire's den biri mat mavi ve açık yeşil iki oje .
Golden Rose Turuncu ve sarı iki oje .
Pastel ve 3 adette Flormar olmak üzere toplamda 10 oje .

Hobby -Hindistan Cevizi özlü yoğun el bakım kremi (ağır değil çok fazla kokulu olan şeyleri sevmiyorum hafif bir havası var .
Dax -El, tırnak, deri yoğun bakımı (tırnak diplerinize sürüp masaj yaparsanız oje öncesi kesinlikle ferahlatıyor uzun süredir kendim için kullanırım) Yalnız az kullanılması gerek fazla yağlı cıvık cıvık yapabiliyor .
Gratis'e özel makyaj aplikatörü -Dudak ve göz makyajınız için dağıtıcı özelliği var benim gibi en az yer kaplayan bi şeyler istiyorsanız bunlar ideal .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder