25 Kasım 2010 Perşembe

Gülincim beni Mimlemişşş işte yanıtlarımmm:))

YENİ YILA NASIL VE KİMLERLE GİRMEK İSTİYORSUN? 


Elbette eşim ve minik prensesim ileee edam da gelsin paşamda gelsin eğlenelim eğlenelimmm:))



YENİ YILDAN BEKLENTİLERİN NELER?
Sağlık sağlık sonra eşim ve prensesim ile huzurlu mutlu olarak bu yılıda geçirebilmek bol bol para hediyeler:)




YENİ YILDA NELER YAPMAK İSTİYORUSUN?
Yeni evime taşınmak isitoyrum orada mutlu olmayı diliyorum ..
 
                                   YENİ YIL SENCE NE DEMEK?
Yeni bir başlangıç demek isterdim ama yeni yılın ertesi günü kalktığınızda bir sihir olup değişmiyorsunuz:)) Sadece tarih değişiyor o kadar bir yıl daha gidiyor yaşadığın senelerden o kadar:)
                 YENİ YILDA NE OLURSA ÇOK  MUTLU OLURSUN?
 
Beni mutlu edebilecek herşey olsun evim güzel olsun, işim olsun annem benim evimin yakınlarında ev alabilsin en çok bu mutlu eder sanırım:)

YENİ YILA DAİR MESAJIN NEDİR?
 
HERKESÇİKLER MUTLU OLSUN SAĞLIKLI OLSUN...

1 yorum:

  1. UMARIM GERÇEKLEŞİR BÜTÜN DİLEKLERİN CANIM YENİ YILDA..

    YanıtlaSil