2 Mart 2013 Cumartesi

Gece Işıltısı: Çekilişe Herkesi bekliyorum:) Son katılım:15 Mart

Gece Işıltısı: Çekilişe Herkesi bekliyorum:) Son katılım:15 Mart: MERHABALAR!! Bu aralar 2. çekiliş için hazırlık yapıyordum. 2. çekilişime çok güzel şeyler hazırladığımı düşünüyorum. Bakalım sizde b...


MERHABALAR!!

Bu aralar 2. çekiliş için hazırlık yapıyordum.
2. çekilişime çok güzel şeyler hazırladığımı düşünüyorum. Bakalım sizde beğenecek misiniz:))


Cilt bakımı,makyaj ürünleri ve tırnaklarınızı güzel bir şekilde renklendirebilecek güzel bir set hazırlamaya çalıştım.
Bu güzel hediye paketinin içinde ayrıca şaşıracağınız minik hediyelerde dahil olacak:)
Ürünlerimize bakalım;

1.Deborah Milano Shine Creator Ruj no:9(1-2 defa kullanıldı)
2.Rimmel Extra Wow Lash maskara(kullanılmadı)
3.Flormar Wild Koleksiyonu far CW04(kullanılmadı)
4.Gabrini Elegant oje(kullanılmadı)
5.Flormar Waterproof Eyeliner(1 defa kullanıldı)
6.Maybelline-Fit me! fondöten(kullanılmadı)
7.Regal-Day cream(kullanılmadı)

NOT=Ürünlerin açık olması kullanılmış olduğu için değildir.Hem görsel olarak hemde blog yazarı olarak bu ürünler hakkında bilgi vermek için açılmış bulunmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder