19 Mart 2013 Salı

× Nasli ★ | Makeup♦Beauty Blog | ×: ♥ HEDİYE ♥ 6 KİŞİYE!

× Nasli ★ | Makeup♦Beauty Blog | ×: ♥ HEDİYE ♥ 6 KİŞİYE!: 6 kişiye çok güzel hediyelerim var !! 6 kişinin cilt bakımına katkıda olmak için 5'i dermokozmetik 1'i saç bakımı olacak şekilde,si...

6 kişiye çok güzel hediyelerim var !! 6 kişinin cilt bakımına katkıda olmak için 5'i dermokozmetik 1'i saç bakımı olacak şekilde,sizlerin derman aradığınız sorunlara değinmek istedim ve cilt bakımınıza harika gelecek ürünler seçtim! Cildinde sorun olanlar,özellikle çok sevinecektir bunlara çünkü hediyeleri seçerken cilt problemlerini hedef aldım. Bu ürünlerin hepsini kullandığım için hepsi işe yarıyor diyebilirim. Parlak saç isteyenlere de saç bakım yağı seçtim. Hediyeleri beğeneceğinizi umuyorum,herkesin farklı derdine farklı derman olsun..Hemen neler varmış kısaca bir göz atalım.

Avene Cleanance Gel 200 ml+200 ml Temizleme Jeli

Bioderma Sebium Serum 40 ml Yağlı Cilt İçin Yenileyici Serum

La Roche-Posay Effaclar Duo 40 ml Siyah Noktalara  ve Sivilcelere Karşı Etkili Krem

Organix Brazilian Keratin Therapy 118 ml Işıltı Veren Keratin Yağı

Roc Soleil Protexion Spf 50+ Sensitive Face Cream 200 ml Hassas Yüz İçin Güneş Kremi

Vichy Aqualia Thermal Yeux Roll On Göz Altı Morluk Torbalanmaya Karşı Etkili 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder