22 Ocak 2012 Pazar

GÖKYÜZÜ KOKUSU HEDİYE ÇEKİLİŞİ

KATILMAK İÇİN TIKLAYIN

Çekilişim Var! (:


Yeniden bir çekilişle karşınızdayıım (: Baya karma ve vücut kremi ağırlıklı bir çekiliş oldu, umarım beğenirsiniz (: Genellikle sevdiğim ve kullandığım ürünleri seçmeye çalıştım (: Ürünlere yakından bakacak olursak:


The Body Shop Body Butter: 200ml. Kokusu muhteşem (: Bu kocaman kremin kokusuna dayanamayarak koklamak için jelatinini açtım, sizler için alındı (:


Queen Helene Ballı ve C Vitaminli Maske: Bu maske hem nemdirme hem temizleme işlevine sahip (: Yarısından azı kullanıldı, çok fazla maskem olduğu için çekilişe koyup denemenizi istedim (: Gerçekten cildi rahatlatıp ferahlatıyor.


Vaseline Vücut Losyonu ve Arko Nem Mango ve Mandalinalı El Kremi: Bir krem delisi olarak birkaç çeşit krem koymak istedim (: Mangolu el kremi harika kokuyor (: Sizler için alındı.


Watsons Magic Lipbalm: Çok sevdiğim lipbalmlardan biri olduğunu yazmıştım burada (:  Sizin de denemenizi istedim (:


Flormar Allık: Bunların numaralarına bakmayı unuttum malesef :S Allık çok işlevli, hem iki rengi kullanıp allık olarak, ayrı ayrı da birini daha açık renkli bir allık olarak koyu renkliyi bronzer olarak kullanabilirsiniz. 

Color Me Pudra ve Far: Pudra birçok cilt tonuna uyumlu renkte, farların rengini de beğenirsiniz umarım (: Sizler için alındı bunlar da.

Ojelerin sol taraftaki 4 tanesi bana bir çekilişten çıkmıştı, ama ben pek oje kullanmadığım için çekilişe koydum, diğerlerini sizler için aldım (:


Flormar Waterproof Eyeliner: Gayet kalıcı, siyah bir göz kalemi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder