13 Aralık 2010 Pazartesi

derince blog ve PİERRE CASSİ KAMPANYASI

KATILMAK İÇNİ TIKLAYIN



PİERRE CASSİ İLE KAMPANYAMIZDA 1 KİŞİYE GÖMLEK 4 KİŞİYE KRAVAT HEDİYEMİZ OLACAK
SİTEDEN ÖRNEKLER



TANITIM YAZISI
Erkek Giyim - Pantolon - Gömlek - Takım Elbise - Moda Giyim Marka Tanıtımı
Pierre Cassi & Wings Men - Erkek Giyim Markası Hakkında Tanıtım.

Firmamız Kurucusu Hüseyin URAL Tarafından 1970 yılında Kurulmuştur.
Hazır Giyimde 40 Yıldır Erkek Hazır Giyim ürünleri Satıyoruz.
Türkiyede Üretim Fabrikalarımız Vardır.

42 Ülkeye Erkek Giyim İhracat Ediyoruz.
Başlıca Ülkeler :
Almanya, Avusturya,Avusturalya, İngiltere, Fransa, Ukrayna, Hollanda, Mekedonya, Slovenya, Rusya,Libya,Ermenistan,
Türkmenistan,Afganistan, Özbekistan, Yunanistan,BAE, Ürdün, ,
Suriye,Bahreyn, Abu Dabi, Dubai, İsrail, Azerbaycan, İran , Irak, Kongo, Dominik Kongo, Çat, Tunus, Cezayir, Afrika, Nigeria, Fas, Güney Afrika,
bir çok ülke Daha Mevcut.
Erkek Hazır Giyimde , Modayı Yakından Takip ediyoruz. Yeni Modeller ve Yeni Ürünler üretim yapıyoruz.

Aylık Erkek Takım elbise Üretim Kapasitesi : 15,000
Aylık Gömlek Üretim Kapasitesi : 25,000
Aylık Pantolon Üretim Kapasitesi : 20,000

Bünyemizde Erkek Giyim Ürünler :
Gömlek, Pantolon, Takım elbise, Kaban, Palto, Mont, Kravat, Jeans, Çocuk Takımı, Büyük Beden, Spor Kıyafetler, Blazer Ceket,
Spor Takım Elbise, Spr Pantolon, Spor Gömlek, Kışlık Pantolon, Kışlık Takım elbise, Moda kıyafeti,Bebe Takım Elbise, Çocuk Gömlek,
Çocuk Pantolon, Yazlık Mont, Keten Takım Elbise, Keten Pantolon, Keten Gömlek, Pamuk Gömlek,


Bölge Temsilcisi Aranmaktadır.
Erkek Giyim Üzerine Bayimiz Olmak İçin Mail Atınız.

info@pierrecassi.com
info@wingsmen.com
http://www.pierrecassi.com
http://www.wingsmen.com
HEDİYEMİZ
1 KİŞİYE SEÇECEĞİ GÖMLEK

4 KİŞİYE İSE SEÇECEĞİ KRAVAT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder