9 Aralık 2010 Perşembe

LEZZET KEŞFİ VE TADIM'DAN HARİKA HEDİYE PAKETİ

KATILMAK İÇİN TIKLAYIN


TADIM’DAN TAZELİK DOLU, ÇITIR ÇITIR YENİ YIL PAKETLERİ




Tadım, yeni yıl paketleri ile yılbaşı gecesine ortak oluyor. Partilerin keyifli atmosferine eşlik eden Tadım, yılbaşı akşamını taptaze lezzetleriyle tatlandırıyor.


Tadım yeni yıl paketlerinde beyaz leblebi ile fındığın yanı sıra “Tadım Klasik”in içerisinde yer alan çifte lezzeti ile kavrulmuş sarı leblebi, tadına doyulmaz siyah kuru üzüm, güzellik ve besin dostu yer fıstığıyla badem tazelikleriyle kuruyemiş severlerin damak tadına hitap ediyor.

Tadım’ın 6,90 TL’lik fiyatıyla sadece Migros mağazalarında satışa sunduğu yeni yıl paketleri sizlerin gözdesi olacak.

Tadım şanslı bir izleyicime yeni yıl paketi hediye edecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder