15 Aralık 2010 Çarşamba

KELEBEĞİN RÜYASI VE CARMİNA YILBAŞI ÇEKİLİŞİ

KATILMAK İÇİN TIKLAYIN

Kelebeğin Rüyası Sizde Carmina postunun altına en sevdiğiniz ürünleri bana yazın yılbaşı hediye çekilişine katılmış olun :). Yılbaşı hediyeniz çok yakında www.kelebeginruyasi.com da

 

Carmina Shop Açıldıııı!

2010
12.09

Yerli marka dedik mi Carmina’nın yeri başkadır bende. Hatta daha açık konuşmak gerekirse yerli markada Carmina’nın üzerine tanımam ben :) Sürekli emailler alıyorum sizlerden benim hangi ürünleri kullandığımı merak ediyorsunuz. Bende size çok özel bir post hazırladım, Carmina’dan kullandığım ürünleri tanıtacağım.
Benim mineral ürünler sevdiğim herkesçe bilinen bir gerçek olduğu için Carmina’da da yine mineral seriyi tercih ediyorum.

Carmina Mineral Fondoten killi içeriği sayesinde mat bir görünüm veriyor özellikle belirtmeliyimki yüksek ışık altında bile parlama yapmıyor.Bugüne kadar kullandığım fondotenler arasında en ince olanlardan biri diyebilirim. Ve en güzel özelliğide ince olmasına rağmen yüksek kapatıcılık sağlayıp hafif kırışıklıkları bile gizleyebiliyor. Ayrıca renkleri de içeriği kadar naturel.

Carmina Mineral Kapatıcı çok severek kullandığım bir ürün. Makyajı çok sevmeme rağmen cildimizide nasıl korumamız ve beslememiz gerektiğinden bahsederim hep, cildimiz en değerli yerimizdir.Carmina Mineral Kapatıcı içerğinde antioksidan ve E vitamini barındırır. Cildimizdeki ton farklılıklarını ve göz altı morluklarını gayet güzel kapatır.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder