2 Aralık 2010 Perşembe

Esmanurun günlüğü ve Pierre Cassi den hediyeler

KATILMAK İÇİN TIKLAYIN


Pierre cassi dünyasıyla tanışmak ve kalitenin keyfini sürmek istermisin?(BLOGUMDAN PIERRE CASSI 1 GÖMLEK 3 KRAVAT HEDIYE)





Kıyafet aldığımızda bizler için en önemli şey nedir,tabiiki kalitesi ve görselliği......Üstelikte kıyafet hoşumuza gitmişse senelerce giymek isteriz......Benim Özellikle erkek kıyafetlerinde dikkat ettiğim şey ....omuzlardan aşağıya düşen ceketler(çünkü malzeme kalitesizdir ve kumaş uzarda uzar)
pantolonda oluşan diz izleri.......
kişiye sorarsın ne zaman aldın''bir kaç ay oldu abla''dedimi ürünün satın alındığı yerin kalitesi tamamen ortaya çıkar.....yada gömleklerde siyahın beyazı boyaması gibi enterasan bir durum.....hımmm şunuda es geçmemek lazım hani eşlerimize özene bezene gömlek alırız da iki yıkama sonrasında o yakaların ağzı gözü bir tarafa gider .....verdiğin parayamı yanarsın sefasını süremediğine mi..........

ben aldığım üründe sıkıntı yaşamadan alışverişimi yapmak istiyorum diyorsanız ......
http://pierrecassi.com/
adresine tıklamanızı ve güvenle alışveriş yapmanızı tavsiye ederim.

üstelik zevkinize göre tasarımlar bulmak çok kolay.....ben kendimi ödüllendirmek istiyorum....sevdiklerime değer veriyorum.....ve kaliteli üründen şaşmam diyorsanız doğru yerdesiniz.......
http://pierrecassi.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder